KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

Printed on chlorine free bleached paper

Polish translation: wydrukowano na papierze bielonym bez uzycia chloru


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Printed on chlorine free bleached paper
Polish translation:wydrukowano na papierze bielonym bez uzycia chloru
Entered by: Himawari

14:30 Feb 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / broszura wykonana z...
English term or phrase: Printed on chlorine free bleached paper
Formułka o przyjaznym środowisku naturalnemu...

Jak to można zgrabnie wyrazić? Nie mam konceptu, poza tym z chemikaliami wolę ostrożnie, bo się zupełnie nie znam :)
Himawari
Poland
wydrukowano na papierze bielonym bez uzycia chloru
Explanation:
a. metodą bezchlorową
pewnie uzywali nadtlenku wodoru

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-02-19 14:43:01 GMT)
--------------------------------------------------

W Internecie widze: \"papier bielony bezchlorowo\"
http://www.jakon.com.pl/produkty.php?p=0701
Selected response from:

Barbara Piela
Grading comment
Dziękuję bardzo i Tobie, i Jerzemu. A ponieważ byłaś o minutę szybsza, więc punkty idą do Ciebie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wydrukowano na papierze bielonym bez uzycia chloru
Barbara Piela
4wydrukowano na papierze bezchlorowym
Jerzy Czopik


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
printed on chlorine free bleached paper
wydrukowano na papierze bezchlorowym


Explanation:
Lub: wydrukowano na papierze bielonym bez (użycia) chloru


    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&rls=GGLD%2CGGLD%3A2004-12%...
    Reference: http://www.google.de/search?sourceid=navclient&hl=de&ie=UTF-...
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 23

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
printed on chlorine free bleached paper
wydrukowano na papierze bielonym bez uzycia chloru


Explanation:
a. metodą bezchlorową
pewnie uzywali nadtlenku wodoru

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-02-19 14:43:01 GMT)
--------------------------------------------------

W Internecie widze: \"papier bielony bezchlorowo\"
http://www.jakon.com.pl/produkty.php?p=0701

Barbara Piela
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 248
Grading comment
Dziękuję bardzo i Tobie, i Jerzemu. A ponieważ byłaś o minutę szybsza, więc punkty idą do Ciebie.