KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

combusted hydrocarbons

Polish translation: NIEspalone węglowodory


11:22 Dec 15, 2005
English to Polish translations [PRO]
Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: combusted hydrocarbons
combusted hydrocarbons - spalone węglowodory czy palne (kontekst: Special exposure hazards arising from the substance or preparation itself or combustion products: In the event of fire the following can be released: Carbon monoxide (CO). Not combusted Hydrocarbons.- karta charakterystyki)
AgaM25
Polish translation:NIEspalone węglowodory
Explanation:
grozi uwolnieniem tlenku węgla i niespalonych węglowodorów - czyli tych, które się po prostu ulotnią do atmosfery, ale nie ulegną spaleniu.
Selected response from:

PAS
Grading comment
Chodziło mi o samo słowo combusted, dziekuje za odpowiedzi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3NIEspalone węglowodory
PAS
4 +1spalone węglowodory
Adam Lankamer


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
spalone węglowodory


Explanation:
http://tinyurl.com/exzlo

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: odpowiedź prawidłowa na nieprawidłowe pytanie ;-)
1 min

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
not combusted hydrocarbons
NIEspalone węglowodory


Explanation:
grozi uwolnieniem tlenku węgla i niespalonych węglowodorów - czyli tych, które się po prostu ulotnią do atmosfery, ale nie ulegną spaleniu.

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52
Grading comment
Chodziło mi o samo słowo combusted, dziekuje za odpowiedzi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: w pełni ;-)
0 min
  -> czytamy ze zrozumieniem...

agree  Olga Karp
7 mins

agree  barwin
2 hrs