KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

as for product

Polish translation: tak jak produkt, który znajdował się w tym opakowaniu


15:58 Dec 17, 2005
English to Polish translations [PRO]
Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: as for product
as for product (kontekst: Packaging that cannot be cleaned should be disposed of as for product.)
AgaM25
Polish translation:tak jak produkt, który znajdował się w tym opakowaniu
Explanation:
czyli opakowanie musi zostać poddane takiej samej utylizacji jak produkt, który się w nim znajdował
Selected response from:

Grzegorz Mysiński
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tak jak produkt
Jakub Szacki
3 +1tak jak produkt, który znajdował się w tym opakowaniuGrzegorz Mysiński
3odpowiednio do produktu
marzena l


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tak jak produkt


Explanation:
a wła¶ciwie: z opakowaniem... należy postępować tak, jak z prpoduktem

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 63

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  barwin
6 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tak jak produkt, który znajdował się w tym opakowaniu


Explanation:
czyli opakowanie musi zostać poddane takiej samej utylizacji jak produkt, który się w nim znajdował

Grzegorz Mysiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 79

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wiola Karwacka
6 hrs
  -> dziękuję

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odpowiednio do produktu


Explanation:
czyli różne produkty i ich opakowania w różny sposób się utylizuje. Tak myślę.

marzena l
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish