KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

airborne exposure limits

Polish translation: wartości graniczne narażenia na działanie substancji lotnych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:airborne exposure limits
Polish translation:wartości graniczne narażenia na działanie substancji lotnych
Entered by: Piotr Wargan

19:28 Dec 17, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / MSDS
English term or phrase: airborne exposure limits
Z karty charakterystyki substancji chemicznej, sekcja "Exposure controls / personal protection: airborne exposure limits, OSHA PEL, ACGIH TLV"
Monika Pilecka
Poland
wartości graniczne narażenia na działanie substancji lotnych
Explanation:
Definicja 'exposure limit' - na poniższej stronie.
Selected response from:

Piotr Wargan
Poland
Grading comment
Dziękuję :o)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wartości graniczne narażenia na działanie substancji lotnychPiotr Wargan
3dopuszczalne wartości graniczne
Olga Karp
1Dopuszczalne stężenie substancji w powietrzu
DarekS


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Dopuszczalne stężenie substancji w powietrzu


Explanation:
Zgaduję.

DarekS
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 13

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dopuszczalne wartości graniczne


Explanation:
czyli dopuszczalne stężenie substancji w powietrzu
http://www.glasurit.com/Products/MaterialSafety/pdf/PL/PL/AD... (str. 5)

Olga Karp
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wartości graniczne narażenia na działanie substancji lotnych


Explanation:
Definicja 'exposure limit' - na poniższej stronie.


    Reference: http://www.gulfweb.org/bigdoc/report/appgb.html
Piotr Wargan
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 40
Grading comment
Dziękuję :o)