KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

zinc - sodium hexmeta phosphate

Polish translation: heksametafosforan cynkowo-sodowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:zinc-meta hexmeta phospate
Polish translation:heksametafosforan cynkowo-sodowy
Entered by: makary

13:47 Jan 31, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / chemical
English term or phrase: zinc - sodium hexmeta phosphate
zerowy
makary
heksametafosforan cynku-sodu
Explanation:
lub heksametafosforan cynkowo-sodowy

Nic dziwnego, jest to po prostu z.zw. podwojna sol.

Przyklad:

... EDTA-CU-15, EDTA-CuNa2, 15%, powder. - EDTA-CU-9, EDTA-Cu(NH4)2,
9%, liquid. - EDTA-ZN-15, EDTA-ZnNa2, 15%, powder. ...
www.huiyichem.com/uk-version/products/main.htm
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
Brzmi bardzo fachowo
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1heksametafosforan cynku-sodu
Natalie
2cynk - heksametafosforan sodowy
Piotr Turski


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
cynk - heksametafosforan sodowy


Explanation:
"Heksametafosforan sodu proszek lub 10% roztwór heksametafosforan sodu lub detergent nie powoduj±cy mydlenia."

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-31 13:58:19 (GMT)
--------------------------------------------------

Ale nie bardzo rozumiem, co do tego ma cynk. Może to \"heksametafosforan cynkowo-sodowy\", to nie jest wykluczone, ale o takim zwiazku nie slyszalem.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-31 14:07:16 (GMT)
--------------------------------------------------

Ale nie bardzo rozumiem, co do tego ma cynk. Może to \"heksametafosforan cynkowo-sodowy\", to nie jest wykluczone, ale o takim zwiazku nie slyszalem.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-31 14:21:19 (GMT)
--------------------------------------------------

Ale nie bardzo rozumiem, co do tego ma cynk. Może to \"heksametafosforan cynkowo-sodowy\", to nie jest wykluczone, ale o takim zwiazku nie slyszalem.


    Reference: http://www.gridw.pl/globe/html/przy_gle.htm
Piotr Turski
Poland
Native speaker of: Polish

31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
heksametafosforan cynku-sodu


Explanation:
lub heksametafosforan cynkowo-sodowy

Nic dziwnego, jest to po prostu z.zw. podwojna sol.

Przyklad:

... EDTA-CU-15, EDTA-CuNa2, 15%, powder. - EDTA-CU-9, EDTA-Cu(NH4)2,
9%, liquid. - EDTA-ZN-15, EDTA-ZnNa2, 15%, powder. ...
www.huiyichem.com/uk-version/products/main.htm

Natalie
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 223
Grading comment
Brzmi bardzo fachowo
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
2 hrs