KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

ethozylated crude

Polish translation: surowiec oksyetylenowany


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ethozylated crude
Polish translation:surowiec oksyetylenowany
Entered by: Romuald Pawlikowski

13:53 Jan 31, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / chemical
English term or phrase: ethozylated crude
zerowy
makary
materiał oksyetylenowany
Explanation:
crude - surowy
tutaj sądze po prostu materiał nieobrobiony lub na wstępnym etapie obróbki po oksyetylenowaniu
ethoxylation - oksyetylenowanie

Leksykonia CD, E-P Sci-Tech Dictionary

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-31 15:58:53 (GMT)
--------------------------------------------------

surowiec o.

Sądze, iż pisownia ethozylated jest jedynie wariantem ethoxylated. Jedynym dowodem, który mogę przytoczyć jest to iż ethoxylated daje 4700 trafień w Google a ethozylated 4, czyli na granicy błędu statystycznego. Jeżeli ethozylated istnieje w takim razie bardzo o nim malo napisano... Ponadto x często wymawiane jest jako z w angielskim toteż (co prawda na początku słów) może to być przyczyna literówki
Selected response from:

Romuald Pawlikowski
Grading comment
Wielkie dzięki za pomoc.

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5etozylowany nieoczyszczony
Natalie
4 -1materiał oksyetylenowany
Romuald Pawlikowski


Discussion entries: 1





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
etozylowany nieoczyszczony


Explanation:
lub
etozylowane nieoczyszczone
lub
etozylowana nieoczyszczona

w zaleznosci od tego, o czym mowa


--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-31 15:27:40 (GMT)
--------------------------------------------------

po prostu: surowiec etozylowany

Ewentualnie: crude = olej surowy



Natalie
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 223

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Teresa Goscinska: co to jest etozylowany? Zaden ze slownikow angileskich chemicznych i technicznych wyrazen nie wymienia nic takiego.
22 hrs

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
materiał oksyetylenowany


Explanation:
crude - surowy
tutaj sądze po prostu materiał nieobrobiony lub na wstępnym etapie obróbki po oksyetylenowaniu
ethoxylation - oksyetylenowanie

Leksykonia CD, E-P Sci-Tech Dictionary

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-31 15:58:53 (GMT)
--------------------------------------------------

surowiec o.

Sądze, iż pisownia ethozylated jest jedynie wariantem ethoxylated. Jedynym dowodem, który mogę przytoczyć jest to iż ethoxylated daje 4700 trafień w Google a ethozylated 4, czyli na granicy błędu statystycznego. Jeżeli ethozylated istnieje w takim razie bardzo o nim malo napisano... Ponadto x często wymawiane jest jako z w angielskim toteż (co prawda na początku słów) może to być przyczyna literówki

Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Wielkie dzięki za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Natalie: NIE oksyetylenowany, tam stoi ethoZylated, a to nie jest to samo!
54 mins