KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

citronellyl nitrile

Polish translation: nitryl cytronellilu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:citronellyl nitrile
Polish translation:nitryl cytronellilu
Entered by: kathi_md

13:50 Nov 28, 2006
English to Polish translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / chemistry
English term or phrase: citronellyl nitrile
nitryl, no właśnie.. "citronelylu? / citronylu?"
kathi_md
nitryl cytronellilu
Explanation:
spotyka się też 'citronellilu'
ale jak najbardziej nitryl
Selected response from:

jacek o
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1nitryl cytronellilu
jacek o
4cyjanek
Agnieszka Gordon Ph.D.


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cyjanek


Explanation:
nie nitryl tylko cyjanek (grupa funkcyjna -CN to cyjanki w polskiej nomenklaturze) a nitryl to nazwa anglojezyczna:)

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2006-11-28 14:17:33 GMT)
--------------------------------------------------

albo nazwa systematyczna 3,7-dimetyl-6-octen-1-nitryl
mysle ze tak bedzie wg najnowszej nomenklatury ale to sie ciagle zmienia wiec moge sie mylic:)


--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2006-11-28 14:22:11 GMT)
--------------------------------------------------

whoops oczywiscie zrobilam blad - grupa cyjanowa i nitryl bo to zwiazek organiczny z podstawnikiem -CN;
przepraszam za wprowadzenie w blad

Agnieszka Gordon Ph.D.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
nitryl cytronellilu


Explanation:
spotyka się też 'citronellilu'
ale jak najbardziej nitryl

jacek o
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 834
Grading comment
dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
1 hr