KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

ascorbyl magnesium phosphate

Polish translation: askorbianianofosforan magnezu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ascorbyl magnesium phosphate
Polish translation:askorbianianofosforan magnezu
Entered by: Magdalena Wysmyk

20:07 Nov 4, 2008
English to Polish translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: ascorbyl magnesium phosphate
Składnik kosmetyków
Magdalena Wysmyk
Poland
askorbianianofosforan magnezu
Explanation:
IMO

--------------------------------------------------
Note added at   5 min (2008-11-04 20:13:46 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=askorbianianofosforan ma...

--------------------------------------------------
Note added at   36 min (2008-11-04 20:44:05 GMT)
--------------------------------------------------

Inna angielska nazwa tej substancji to Magnesium Ascorbyl Phosphate, która jako składnik kosmetyków może występować pod nazwą M.A.P
"M.A.P. jest rozpuszczalną w wodzie pochodną witaminy C. Ta postać witaminy C jest całkowicie stabilna w roztworze wodnym i może być wprowadzana do większości receptur kosmetycznych. M.A.P. jest solą magnezową estru fosforanowego witaminy C. W działaniu M.A.P. można wyróżnić trzy kierunki: przeciwzmarszczkowe, wybielające i przeciwutleniające."

http://www.merck.pl/chem/chem-infon.php?kat1=3&kat2=12&id=57
http://67.210.99.134/products/108910-78-7.htm
Selected response from:

Iwona2502
Poland
Grading comment
Thanks a million
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 -1askorbylofosforan magnezu
Piotr Paryzek Ph.D.
3askorbianianofosforan magnezuIwona2502


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
askorbianianofosforan magnezu


Explanation:
IMO

--------------------------------------------------
Note added at   5 min (2008-11-04 20:13:46 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=askorbianianofosforan ma...

--------------------------------------------------
Note added at   36 min (2008-11-04 20:44:05 GMT)
--------------------------------------------------

Inna angielska nazwa tej substancji to Magnesium Ascorbyl Phosphate, która jako składnik kosmetyków może występować pod nazwą M.A.P
"M.A.P. jest rozpuszczalną w wodzie pochodną witaminy C. Ta postać witaminy C jest całkowicie stabilna w roztworze wodnym i może być wprowadzana do większości receptur kosmetycznych. M.A.P. jest solą magnezową estru fosforanowego witaminy C. W działaniu M.A.P. można wyróżnić trzy kierunki: przeciwzmarszczkowe, wybielające i przeciwutleniające."

http://www.merck.pl/chem/chem-infon.php?kat1=3&kat2=12&id=57
http://67.210.99.134/products/108910-78-7.htm


    Reference: http://www.luskiewnik.gower.pl/informacje_maj.html
Iwona2502
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks a million

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
askorbylofosforan magnezu


Explanation:
imho

Piotr Paryzek Ph.D.
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1242

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej L. Skup: Askorbinylofosforan magnezu. Rodnik kwasowy od kwasu askorbinowego to askorbinył, chociay pod wplywem j. angielskiego powszechnie pisze sie, blednie, askorbylo
357 days