flor acetate

Polish translation: octan tricyklodecenylu

English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: flor acetate
Na liście substancji zapachowych, tym razem bez nazwy. W necie można znaleźć "florinef acetate", nie wiem, czy to to samo.
Adrian Liszewski
Poland
Polish translation:octan tricyklodecenylu
Explanation:
Uproszczona nazwa, z pominiętymi kilkoma numerkami i nawiasami, uważam że bardziej strawna dla zwykłych użytkowników.
Selected response from:

kamilw
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4octan 3a,4,5,6,7,7a-heksahydro-4,7-metano-1H-indenylu
Jakub Kościelniak
3octan tricyklodecenylu
kamilw


Discussion entries: 4





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
octan 3a,4,5,6,7,7a-heksahydro-4,7-metano-1H-indenylu


Explanation:
Tak to będzie systematycznie. Poszukiwałem polskiej nazwy po nr CAS, ale chyba nie mamy jeszcze własnego, zwyczajowego odpowiednika.
http://www.lluche.com/eng/pdf/00126QQQQL_IN.pdf

Jakub Kościelniak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 636

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
octan tricyklodecenylu


Explanation:
Uproszczona nazwa, z pominiętymi kilkoma numerkami i nawiasami, uważam że bardziej strawna dla zwykłych użytkowników.

kamilw
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 301