KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

SEQ ID NO.

Polish translation: sekwencja o numerze identyfikacyjnym 1


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:SEQ ID NO: 1
Polish translation:sekwencja o numerze identyfikacyjnym 1
Entered by: Polangmar

22:54 Nov 15, 2013
English to Polish translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / biotechnology
English term or phrase: SEQ ID NO.
The nucleotide sequence of SEQ ID NO:1 is one of the sequences which were analyzed using an automated DNA sequencer.

There is no known nucleotide sequence with high homology to that of SEQ ID NO:4.

termin nieprzetłumaczalny?
Magda Ant
Poland
sekwencja o numerze identyfikacyjnym
Explanation:
Tak to tłumaczą - można w nawiasie dodać "SEQ ID NO:".

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2013-11-15 23:57:29 GMT)
--------------------------------------------------

Wyizolowana sekwencja DNA kodująca sekwencję aminokwasową przedstawioną w sekwencji o numerze identyfikacyjnym 4 lub jej...
http://tinyurl.com/kz7pkes
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4numer identyfikacyjny sekwencjimrcl
4sekwencja o numerze identyfikacyjnymPolangmar


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sekwencja o numerze identyfikacyjnym


Explanation:
Tak to tłumaczą - można w nawiasie dodać "SEQ ID NO:".

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2013-11-15 23:57:29 GMT)
--------------------------------------------------

Wyizolowana sekwencja DNA kodująca sekwencję aminokwasową przedstawioną w sekwencji o numerze identyfikacyjnym 4 lub jej...
http://tinyurl.com/kz7pkes

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1719
Grading comment
dziękuję

90 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
seq id no.
numer identyfikacyjny sekwencji


Explanation:
Dla samego terminu SEQ ID NO. to raczej "numer" jest podmiotem, a nie "sekwencja". Angielski termin po rozwinięciu brzmi "sequence identification number" i po nim podaje się sam numer, a nie sekwencję. W tym kontekście "The nucleotide sequence of SEQ ID NO:1 (...) " powinno raczej brzmieć "Sekwencja nukleotydowa o numerze identyfikacyjnym sekwencji: 1 (SEQ ID NO:1 ) (...)"

mrcl
Poland