KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

curve control

Polish translation: kontrola krzywej


10:06 Dec 6, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Chemistry; Chem Sci/Eng / chemistry
English term or phrase: curve control
np: http://www.phillypharmacy.com/accomcurcons.html
Jakub Szacki
Poland
Polish translation:kontrola krzywej
Explanation:
Pewnie chodzi o krzywa cukrową


Glukoza - krzywa cukrowa
http://www.interpolska.pl/upload/a2d30eabad5fb85e86ef1bc312d...
Ale na pewno lepiej poczekac na Natalie!
Ona sie b, dobrze na tym zna.
Selected response from:

Barbara Piela
Grading comment
pozostalem przy 'kontroli'. Dzieki JS
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4to NAZWA jednego z typów pasków do glukometru, nie tłumaczą tegoanglista
3kontrola krzywej
Barbara Piela


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
to NAZWA jednego z typów pasków do glukometru, nie tłumaczą tego


Explanation:
na własne oczy widywałam np. Accu Check Active

Przedszkole dla dzieci z cukrzycą, czy coś takiego istnieje? ...
... Posiadam dwa glukometry Accu Check Comfort (Nowe fabrycznie zapakowane zestawy startowe)
i chciałbym zamienić je za jeden również nowy Accu Check Active. ...
www.republika.pl/jjeerry/pytania.htm - 3k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

anglista
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kontrola krzywej


Explanation:
Pewnie chodzi o krzywa cukrową


Glukoza - krzywa cukrowa
http://www.interpolska.pl/upload/a2d30eabad5fb85e86ef1bc312d...
Ale na pewno lepiej poczekac na Natalie!
Ona sie b, dobrze na tym zna.

Barbara Piela
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 248
Grading comment
pozostalem przy 'kontroli'. Dzieki JS