KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

barricade

Polish translation: wkładka

18:27 Mar 21, 2018
English to Polish translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: barricade
The shaker tube was placed in a barricade and shaking was started. The shaker tube was agitated at ambient temperature.
bettys
Poland
Polish translation:wkładka
Explanation:
Wydaje mi się, że chodzi o wkładkę (np. gumową czy piankową) wytrząsarki, przeznaczoną do umieszczania probówek.
http://www.ibiotech.pl/kategoria/mieszadla-wytrzasarki-homog...
http://witko.com.pl/oferta/LT_1_2018/LT_2_2018_OHAUS.PDF
Selected response from:

Jakub Kościelniak
Poland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wkładka
Jakub Kościelniak
2gniazdo na próbowkę
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wkładka


Explanation:
Wydaje mi się, że chodzi o wkładkę (np. gumową czy piankową) wytrząsarki, przeznaczoną do umieszczania probówek.
http://www.ibiotech.pl/kategoria/mieszadla-wytrzasarki-homog...
http://witko.com.pl/oferta/LT_1_2018/LT_2_2018_OHAUS.PDF

Jakub Kościelniak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 636

7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
gniazdo na próbowkę


Explanation:
Urządzenie jest wyposażone w przełącznik umożliwiający pracę ciągłą oraz przerywaną. Probówkę umieszcza się w gnieździe wytrząsarki i trzymając jej górną część, naciska w dół.
http://www.deville.com.pl/prodsavefile.php?fileid=156
ccccccccccc
Wytrząsarka kołyskowa posiadająca gniazda do próbówek ekstrakcyjnych typu Mojonniera.
https://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=16633
ccccccccccc

Gniazdo na probówkę znajduje się w centralnej części stolika

http://www.e-laboratoria.pl/catalogsearch/result/index/?dir=...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 389