KudoZ home » English to Polish » Cinema, Film, TV, Drama

Serious Crimes

Polish translation: Wydział Kryminalny


12:17 Feb 19, 2007
English to Polish translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: Serious Crimes
Wydzial w policji.
jodelka
Polish translation:Wydział Kryminalny
Explanation:
czyli taki, który zajmuje się przestępstwami, a nie wykroczeniami czy występkami, jak drogówka czy prewencja.

--------------------------------------------------
Note added at 7 days (2007-02-26 14:48:58 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

A potocznie mówi się ...kryminalni
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzieki Andrzej :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Wydział Kryminalny
Andrzej Lejman
3wydział ciężkich przestępstw
Adam Lankamer


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
serious crimes
wydział ciężkich przestępstw


Explanation:
może tak?

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 96

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
serious crimes
Wydział Kryminalny


Explanation:
czyli taki, który zajmuje się przestępstwami, a nie wykroczeniami czy występkami, jak drogówka czy prewencja.

--------------------------------------------------
Note added at 7 days (2007-02-26 14:48:58 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

A potocznie mówi się ...kryminalni

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 47
Grading comment
Dzieki Andrzej :)
Notes to answerer
Asker: A jak sie mowi na to potocznie? (odpowiednikowo: drogowka, prewencja...)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski
5 mins