KudoZ home » English to Polish » Computers: Hardware

Item ID

Polish translation: identyfikator/kod pozycji


11:32 Feb 19, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware / spare parts
English term or phrase: Item ID
Kontekst:

Strona internetowa:
All stock has a 30 day Return to Base Warranty and are 2nd User unless otherwise stated.
Send e-mail
Item ID
Czy to jest jakiś symbol lub numer części może? Chodzi o części używane jak i nowe
JamJest
Polish translation:identyfikator/kod pozycji
Explanation:
ew. ID bez zmian zamiast identyfikator -- miejsca może być za mało
zamiast 'pozycji' może być 'części' (jeśli to tylko części zamienne) lub 'przedmiotu'
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
kod pozycji zmieści się na przycisku. Bardzo dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1identyfikator/kod pozycji
Maciek Drobka
3 +1identyfikator artykułu
Jolanta Kasprzak-Sliwinska


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
item id
identyfikator artykułu


Explanation:
id towaru/pozycji, nr

Wybieraj :) Item w sensie tego, co jest sprzedawane.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2009-02-19 11:40:03 GMT)
--------------------------------------------------

Btw, to chyba nie jest terminologia komputerowa :)

Jolanta Kasprzak-Sliwinska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Archie
3 mins
  -> Dziękuję.

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
item id
identyfikator/kod pozycji


Explanation:
ew. ID bez zmian zamiast identyfikator -- miejsca może być za mało
zamiast 'pozycji' może być 'części' (jeśli to tylko części zamienne) lub 'przedmiotu'

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 122
Grading comment
kod pozycji zmieści się na przycisku. Bardzo dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maya transl8s
6 hrs
  -> dziękuję