KudoZ home » English to Polish » Computers: Software

time-stamping messages

Polish translation: znacznik czasu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:time stamp
Polish translation:znacznik czasu
Entered by: Polangmar

11:34 Sep 15, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Computers: Software / Program antyspamowy
English term or phrase: time-stamping messages
Opcja w ustawieniach programu antyspamowego:

Choose the time zone for time-stamping messages
Tomasz Grząślewicz
Poland
stempel czasowy
Explanation:
Choose the time zone for time-stamping [of] messages - Wybierz strefę czasową, aby wiadomości zawierały poprawny/odpowiedni stempel czasowy.

http://tinyurl.com/29bhvo

http://tinyurl.com/27kzb4
http://tinyurl.com/yonbgj
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dzięki !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4wiadomości/komunikaty znaczników czasowych
Jerzy Matwiejczuk
4stempel czasowyPolangmar


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
time-stamping
stempel czasowy


Explanation:
Choose the time zone for time-stamping [of] messages - Wybierz strefę czasową, aby wiadomości zawierały poprawny/odpowiedni stempel czasowy.

http://tinyurl.com/29bhvo

http://tinyurl.com/27kzb4
http://tinyurl.com/yonbgj

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 113
Grading comment
Dzięki !

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
wiadomości/komunikaty znaczników czasowych


Explanation:
"Time stamp" to oczywiście znacznik (czy - rzadziej - stempel) czasowy. Problemem jest tu tylko zgrabne nazwanie wiadomości pełniących rolę takich znaczników. Powyżej podałem jedną z propozycji.

Jerzy Matwiejczuk
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 251

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.: Może i "oczywiście", ale pytający jak widać wie lepiej. http://www.idg.pl/slownik/termin_info.asp?id=48280
41 mins
  -> Dzięki! Asker podjął decyzję w momencie, kiedy ja wprowadzałem swoją odpowiedź:(

agree  Polangmar: Zgadza się - znacznik czasu - jednak nie jestem pewien co do reszty. Miałem dopisać poprawkę (st. cz. -> zn. czasu), ale w międzyczasie zająłem się innym pytaniem, bo tu już nie było pośpiechu - zamknięcie było tuż po mojej odpowiedzi.:) http://je.pl/iytd
57 mins
  -> Dzięki!

agree  Adam Lankamer
1 hr
  -> Dzięki!

agree  inmb
1 hr
  -> Dzięki!