International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Polish » Computers: Software

maintain route totals

Polish translation: przetwarzanie danych trasy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:maintain route totals
Polish translation:przetwarzanie danych trasy
Entered by: ArturSz

16:38 Apr 6, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: maintain route totals
polecenie z programu na Palma, wygląda to na jakiś program do sprzedaży
ArturSz
United Kingdom
utrzymywanie (zbieranie lub trzymanie w pamieci) dlugosci (przejechanej) trasy (drogi)
Explanation:
utrzymywanie (zbieranie lub trzymanie w pamieci) dlugosci (przejechanej) trasy (drogi)
Nieco trudno bez kontekstu- ale czesto wystepuje to w oprogramowaniu GPS

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 4 hrs 38 mins (2004-04-07 21:17:22 GMT)
--------------------------------------------------

A w jakiej okolicznosci pokazuje sie owe polecenie? Czy jest to opcja (jedna z wielu) umozliwiajaca uzytkownikowi trzymanie lub nie trasy zaliczonej w ciagu dnia? Czy moze jest to polecenie jakie uzytkownik daje Palm aby zbieralo dane o trasie?
Selected response from:

Marta Goc
Grading comment
Dzięki serdeczne!
Wydaje się, że program w tym momencie wczytuje do pamięci podręcznej dane o trasie, ujawniły o szczegóły poznane później.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3utrzymywanie (zbieranie lub trzymanie w pamieci) dlugosci (przejechanej) trasy (drogi)Marta Goc
1szczególy kierunku poruszania się?
Marek Urban


Discussion entries: 3





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
szczególy kierunku poruszania się?


Explanation:
Copyright (c) Penguin Books, 2000. All rights reserved.
<ety>Middle English via French from Latin rupta (in rupta via broken or worn path), fem past part. of rumpere to break

Marek Urban
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
utrzymywanie (zbieranie lub trzymanie w pamieci) dlugosci (przejechanej) trasy (drogi)


Explanation:
utrzymywanie (zbieranie lub trzymanie w pamieci) dlugosci (przejechanej) trasy (drogi)
Nieco trudno bez kontekstu- ale czesto wystepuje to w oprogramowaniu GPS

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 4 hrs 38 mins (2004-04-07 21:17:22 GMT)
--------------------------------------------------

A w jakiej okolicznosci pokazuje sie owe polecenie? Czy jest to opcja (jedna z wielu) umozliwiajaca uzytkownikowi trzymanie lub nie trasy zaliczonej w ciagu dnia? Czy moze jest to polecenie jakie uzytkownik daje Palm aby zbieralo dane o trasie?

Marta Goc
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki serdeczne!
Wydaje się, że program w tym momencie wczytuje do pamięci podręcznej dane o trasie, ujawniły o szczegóły poznane później.