KudoZ home » English to Polish » Computers: Software

authoring applications

Polish translation: aplikacje do authoringu


10:50 Jun 29, 2004
English to Polish translations [PRO]
Computers: Software
English term or phrase: authoring applications
kontekst: Pewna karta graficzna świetnie nadaje się do "authoring appl.".
Jest na to jakaś nazwa w polskim?
Znalazłem w sieci taką definicję:
"(hypertext)authoring - Creating a hypertext or hypermedia document."
czy można, przez analogię, stwierdzić, że "authoring application" to aplikacja do tworzenia dokumentów (np. InDesign etc.)?
robif
Polish translation:aplikacje do authoringu
Explanation:
czyli przygotowania materiałów do umieszczenia na płycie DVD, w witrynie internetowej (web authoring) itd.

Nie ma polskiego odpowiednika.

I pomyśl logicznie - jaki jest związek między kartą graficzną a tworzeniem dokumentów???
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1aplikacje do authoringu
Andrzej Lejman
4autorskie (własne) programy użytkowexxxM_M


Discussion entries: 8





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
aplikacje do authoringu


Explanation:
czyli przygotowania materiałów do umieszczenia na płycie DVD, w witrynie internetowej (web authoring) itd.

Nie ma polskiego odpowiednika.

I pomyśl logicznie - jaki jest związek między kartą graficzną a tworzeniem dokumentów???

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 210

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): nic innego sie chyba nie wymysli :)
39 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
autorskie (własne) programy użytkowe


Explanation:
wydaje mi się, że chodzi o możliwości jakie daje karta dla programistów

xxxM_M
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 152