KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

I/O cable

Polish translation: przewód/kabel połączeniowy


20:52 May 16, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: I/O cable
sprzet elektroniczny ma cos takiego
bartek
Polish translation:przewód/kabel połączeniowy
Explanation:
_Troszkę_ więcej gugli, niż "przewód/kabel we/wy" ;)

1x S-Video I/O Cable
http://www.tvone.com/pdf/SpecSheet-C2-7100-7200-Preliminary....
Kabel połączeniowy S-Video/S-Video
http://www.allrss.info/news511502.html

Audio input/output cable
http://www.ebigchina.com/ebcps/4/pd/1372543.html
Stereofoniczny przewód połączeniowy audio
http://www.arcomp.com.pl/index.php?pid=katalog&cat_id=10&det...

Serial I/O cable
http://www.x-mail.net/piehlsystems/adsguide.htm
szeregowy kabel połączeniowy
http://www.navox.pl/lassensq.htm

Video input/output cable; Audio input/output cable;
http://www.globalsources.com/gsol/I/Portable-DVD-manufacture...
Przewód połączeniowy audio-wideo
http://www.volta.pl/karta.php3?ID=1022&IDKat=29

itd., itp.
Selected response from:

Jabberwock
Poland
Grading comment
O! Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6kabel we/wy (wejście/wyjście)
Adam Lankamer
4 +3przewód/kabel połączeniowy
Jabberwock


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
i/o cable
kabel we/wy (wejście/wyjście)


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 95

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hayward: yep (IMHO takze) :o)
6 mins

agree  Grzegorz Kurek: no oczywiście że tak
14 mins

agree  leff: fakt, ale często spotyka się też kabel I/O
16 mins

agree  Piotr Sawiec
34 mins

agree  Joanna Rączka: I/O stands for input/output
55 mins

agree  barwin
1 hr

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
i/o cable
przewód/kabel połączeniowy


Explanation:
_Troszkę_ więcej gugli, niż "przewód/kabel we/wy" ;)

1x S-Video I/O Cable
http://www.tvone.com/pdf/SpecSheet-C2-7100-7200-Preliminary....
Kabel połączeniowy S-Video/S-Video
http://www.allrss.info/news511502.html

Audio input/output cable
http://www.ebigchina.com/ebcps/4/pd/1372543.html
Stereofoniczny przewód połączeniowy audio
http://www.arcomp.com.pl/index.php?pid=katalog&cat_id=10&det...

Serial I/O cable
http://www.x-mail.net/piehlsystems/adsguide.htm
szeregowy kabel połączeniowy
http://www.navox.pl/lassensq.htm

Video input/output cable; Audio input/output cable;
http://www.globalsources.com/gsol/I/Portable-DVD-manufacture...
Przewód połączeniowy audio-wideo
http://www.volta.pl/karta.php3?ID=1022&IDKat=29

itd., itp.

Jabberwock
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
O! Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Himawari: specjalistka ze mnie nie jest, ale mam z tym tematem do czynienia :)
9 mins
  -> Zdanie specjalistki jest dla mnie nadzwyczaj cenne!

agree  petrolhead
20 mins

agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): jestem za przewodem we/wy - z tego powodu, że - jak mawiał mój znajomy elektrotechnik - kabel leży w ziemi :-)
9 hrs
  -> Ja też jestem za przewodem, ale obowiązek wymagał, aby wskazać, że kabel rozpanoszył się wszędzie...