KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

Post A Job features matching functionality

Polish translation: "post a job" zawiera pasujące/odpowiednie funkcje


17:14 May 17, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: Post A Job features matching functionality
Post A Job features matching functionality which helps you sort qualified and unqualified responses
REnata
Polish translation:"post a job" zawiera pasujące/odpowiednie funkcje
Explanation:
Może o to chodzi, czyli:

'Post A Job' zawiera odpowiednie funkcje, które pomogą ci posortować kwalifikujące i niekwalifikujące się odpowiedzi
Selected response from:

grzes
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3"post a job" zawiera pasujące/odpowiednie funkcje
grzes
3...kwestionariusz zawiera moduły z pasujacymi (oczekiwanymi) odpowiedziamiA.G.


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
post a job features matching functionality
...kwestionariusz zawiera moduły z pasujacymi (oczekiwanymi) odpowiedziami


Explanation:
functionality, to głowne moduły kwestionariusza
, functionality (ie, major modules), ...
The Questionnaire module allows you to define, administer and analyze ...

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
post a job features matching functionality
"post a job" zawiera pasujące/odpowiednie funkcje


Explanation:
Może o to chodzi, czyli:

'Post A Job' zawiera odpowiednie funkcje, które pomogą ci posortować kwalifikujące i niekwalifikujące się odpowiedzi

grzes
United States
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): ZenonStyczyrz, grzes, A.G.