KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

custom installation

Polish translation: instalacja niestandardowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:custom installation
Polish translation:instalacja niestandardowa
Entered by: grzes

12:25 Jun 22, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: custom installation
jak w: custom installation of computer software
grzes
United States
instalacja niestandardowa
Explanation:
IMHO
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
genialne, dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4instalacja niestandardowa
Adam Lankamer
4 +1instalacja użytkownika
allp
4instalacja definiowana
DarekS


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
instalacja użytkownika


Explanation:
wg potrzeb użytkownika, dostosowana do potrzeb itp.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-06-22 12:29:40 GMT)
--------------------------------------------------

trzeba dodać \"wg potrzeb\", bo inaczej wygl±da na to, że to użytkownika się instaluje :))

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-06-22 12:30:18 GMT)
--------------------------------------------------

trzeba dodać \"wg potrzeb\", bo inaczej wygl±da na to, że to użytkownika się instaluje :))

allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Morientes: przychylam się bardziej do tej propozycji
17 hrs
  -> dziękuję

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
instalacja niestandardowa


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 95
Grading comment
genialne, dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: jak najbardziej
2 mins

agree  Infotradus
4 mins

agree  Arkadiusz S
8 mins

agree  Kasia Ganderska: Albo instalacja dostosowana - oba sa uzywane
2 hrs

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
instalacja definiowana


Explanation:
Według słownika informatycznego. Chodzi o instalację definiowaną przez użytkownika czyli instalację dostosowaną do życzeń użytkownika.
custom adj własny, dostosowany do życzeń użytkownika, niestandardowy



DarekS
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8