KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

Localization software

Polish translation: oprogramowanie lokalizacyjne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Localization software
Polish translation:oprogramowanie lokalizacyjne
Entered by: Ana Hermida

08:36 Jan 15, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computers
English term or phrase: Localization software
link
svtl
oprogramowanie lokalizacyjne
Explanation:
Edukacja z Ti TI - 83 Plus
... do mówienia w j?zyku polskim!!! Przegraj, przy pomocy TI-GRAPH LINK™ oprogramowanie
lokalizacyjne (zawarte!) do Twojego kalkulatora i ca?y zestaw menu oraz ...
www.edukacjazti.pl/kalkulatory/modele/ti-83plus.html

www.glen.com.pl/download/cennik.xls
Format de fichier: Microsft Excel 2000 - Version HTML
... 48, Oprogramowanie lokalizacyjne dla systemu Pocke PC.
49, 50, 175594-021. Compaq iPAQ 3630 Pocket PC kolor. ...
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4oprogramowanie lokalizacyjne
Romuald Pawlikowski
4oprogramowanie lokalizacyjneJacek Krankowski


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oprogramowanie lokalizacyjne


Explanation:
Edukacja z Ti TI - 83 Plus
... do mówienia w j?zyku polskim!!! Przegraj, przy pomocy TI-GRAPH LINK™ oprogramowanie
lokalizacyjne (zawarte!) do Twojego kalkulatora i ca?y zestaw menu oraz ...
www.edukacjazti.pl/kalkulatory/modele/ti-83plus.html

www.glen.com.pl/download/cennik.xls
Format de fichier: Microsft Excel 2000 - Version HTML
... 48, Oprogramowanie lokalizacyjne dla systemu Pocke PC.
49, 50, 175594-021. Compaq iPAQ 3630 Pocket PC kolor. ...


Jacek Krankowski
PRO pts in category: 12

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oprogramowanie lokalizacyjne


Explanation:
także pakiety lokalizacyjne

Ponieważ cały czas chodzi o Pocket PC, to chyba najlepszy pomysł.

Istnieje pewien typ oprogramowania służ±cy do lokalizacji (tj. tłumaczenia oprogramowania) i tu użyłbym wyrażenia 'oprogramowanie służ±ce do lokalizacji'


    Reference: http://www.edukacjazti.pl/kalkulatory/modele/ti-83plus.html
Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 26