KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

services migration

Polish translation: przeniesienie usług


09:51 Jan 18, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Computers (general) / computers
English term or phrase: services migration
Instalacja nowego systemu informatycznego i usługi z nią związane.
Katarzyna Chmiel
Poland
Polish translation:przeniesienie usług
Explanation:
RP
Selected response from:

Romuald Pawlikowski
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1przeniesienie usług
Romuald Pawlikowski
4 +1migracja uslugJacek Krankowski


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
migracja uslug


Explanation:
... Migracja us?ug plikowych serwera Netware 3.12 do Windows 2000 tylko z pozoru
jest ?atwa. W rzeczywisto?ci brakuje jeszcze na rynku narz?dzia, które ...
www.computerworld.pl/online/2000/13/numer/Dwa_w_jednym.asp

Jacek Krankowski
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian
6 hrs

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przeniesienie usług


Explanation:
RP

Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 26
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian: brzmi bardziej po-polsku
6 hrs