KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

live web cam

Polish translation: Kamera ze stałym podłączeniem do Internetu.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:live web cam
Polish translation:Kamera ze stałym podłączeniem do Internetu.
Entered by: Araksia Sarkisian

02:10 Jan 23, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computers
English term or phrase: live web cam
Set up your own live web cam with included software.
Robert Pranagal
Kamera ze stałym podłączeniem do Internetu.
Explanation:
Kamera na bieżąco podłączona do sieci web.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-28 09:37:46 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Thank you!

--------------------------------------------------
Note added at 2002-02-15 21:21:47 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

I\'m africam.com member and have an opportunity to watch everyday wildlife in Africa thanks to these live web cams...
Live...because they are connected to the Internet \"na stałe\"...Zapraszam wszystkich do www.africam.com ...lol
Selected response from:

Araksia Sarkisian
Poland
Grading comment
Thanks, Araksia!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2kamera sieciowa (internetowa)
Jakub Szacki
4kamera na zywo i podlaczona do sieci Internet
Lota
4sieciowe/internetowe kamery na żywomaitland
4 -1internetowa kamera nagrywajaca na zywo
Ivona
4 -1Kamera ze stałym podłączeniem do Internetu.
Araksia Sarkisian


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Kamera ze stałym podłączeniem do Internetu.


Explanation:
Kamera na bieżąco podłączona do sieci web.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-28 09:37:46 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Thank you!

--------------------------------------------------
Note added at 2002-02-15 21:21:47 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

I\'m africam.com member and have an opportunity to watch everyday wildlife in Africa thanks to these live web cams...
Live...because they are connected to the Internet \"na stałe\"...Zapraszam wszystkich do www.africam.com ...lol

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thanks, Araksia!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Akilegna: w tym wyrazeniu nie ma mowy o zadnym stalym polaczeniu
23 days
  -> Zapraszam do: www.africam.com ...lol

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kamera na zywo i podlaczona do sieci Internet


Explanation:
perhaps? :)

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
internetowa kamera nagrywajaca na zywo


Explanation:
Podlacz sobie internetowa kamere nagrywajaca (rejestrujaca) na zywo


Ivona
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  pidzej: kamera w ogóle nie nagrywa tylko przekazuje
7 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sieciowe/internetowe kamery na żywo


Explanation:
Suggestion

maitland

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kamera sieciowa (internetowa)


Explanation:
czyż moze być kamera nie na zywo?

Jakub Szacki
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: Ta kamera 'na żywo' przekazuje obraz do Internetu, co ne jest już takie oczywiste przy innych kamerach. Ale faktycznie 'kamera internetowa' wystarczy.
2 hrs

agree  desperado: :O)
1 day 2 hrs