KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

Senior VP of Operations

Polish translation: (starszy) zastępca dyrektora ds. operacyjnych


21:51 Aug 10, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: Senior VP of Operations
To tytul pracownika - Senior VP of Operations
Ivona
United States
Polish translation:(starszy) zastępca dyrektora ds. operacyjnych
Explanation:
VP - zgaduję że to vice president?
Selected response from:

Irena Daniluk
Poland
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Wiceprezes ds. OperacyjnychRoman Kozierkiewicz
3(starszy) zastępca dyrektora ds. operacyjnych
Irena Daniluk


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
senior vp of operations
(starszy) zastępca dyrektora ds. operacyjnych


Explanation:
VP - zgaduję że to vice president?

Irena Daniluk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks.
Notes to answerer
Asker: A


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stanislaw Czech, MCIL
2 hrs
  -> thanks :)

agree  Agnieszka Zmuda
6 hrs
  -> thanks :)

disagree  Roman Kozierkiewicz: Co to jest "starszy" dyrektor - np. senior engineer - to nie starszy inżynier lecz główny inżynier, czy np, głowny meachanik. VP to z reguły W-ce Prezes lub W-ce Prezydent
9 hrs
  -> wice prezydent to w USA, nie w Polsce! :) Nie używa się tego tytułu w biznesie, wyjątkowo. Starszy zastępca - ok, nie brzmi idealnie, ale taki tytuł...główny - tu chyba nie, dlatego w nawiasie- w końcu to tylko podpowiedź, prawda? A co Pan proponuje?

disagree  bartek: o matko, jeżeli juz to i pierwszy byłby lepszy, ale nie starszy!
1189 days

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
senior vp of operations
Wiceprezes ds. Operacyjnych


Explanation:
Senior VP oznacza, ze jest to członek ścisłego kierownictwa firmy i z reguły jest to Member of the Board.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day8 hrs (2006-08-12 06:23:57 GMT)
--------------------------------------------------

W wielu przypadkach termin ds. operacyjnych oznacza osobę odpowiedzialną za utrzymanie w ruchu części produkcyjnej zakładu, czyli eksploatację, czyli bardziej od strony technicznego kierowania procesem produkcji niż klasyczym zarządzaniem. Stanowiska ds.operacyjnych sa typowe dla firm amerykańskich

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: A moze dzialu zarzadzania?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irena Daniluk: przyznaję, że ten tytuł lepiej brzmi :)
18 hrs