KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

line break

Polish translation: lamanie wiersza


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:line break
Polish translation:lamanie wiersza
Entered by: Jacek Krankowski

14:50 Feb 20, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computers
English term or phrase: line break
kiedy trzeba przejsc na nowy wiersz
svtl
lamanie wiersza
Explanation:
Slownik terminologii internetowej
... level-one header - nagłówek pierwszego poziomu line break - łamanie wiersza,
złamanie wiersza link - dowi±zanie, ogniwo, ł±cznik linked hypermedia ...
zls.mimuw.edu.pl/~alx/slownik/slownik.html
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1znak nowej linii
Romuald Pawlikowski
4 +1lamanie wierszaJacek Krankowski
4 +1łamanie wiersza
Araksia Sarkisian
4podzial wiersza
Andrzej Lejman


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
łamanie wiersza


Explanation:
łamanie, przerwanie

--------------------------------------------------
Note added at 2002-02-20 20:52:39 (GMT)
--------------------------------------------------

Na koniec kilka porad, jak uczynić publikację bardziej czytelną:
Example:

1. Ustaw w programie tekstowym łamanie wiersza po 65 znakach. Daje to możliwość łatwego czytania przez osoby z niskimi rozdzielczościami lub wąskimi oknami podglądu wiadomości.
http://nethut.pl/artykul.php/t/25

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
7 hrs
  -> Dziękuję!

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
lamanie wiersza


Explanation:
Slownik terminologii internetowej
... level-one header - nagłówek pierwszego poziomu line break - łamanie wiersza,
złamanie wiersza link - dowi±zanie, ogniwo, ł±cznik linked hypermedia ...
zls.mimuw.edu.pl/~alx/slownik/slownik.html

Jacek Krankowski
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian: lol....no comment...
1 min

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
znak nowej linii


Explanation:
inne tlumaczenia

znak podzialu linii/wiersza

Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 26

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jacek Podkanski: jesli chodzi o znak ASCII to czesciej uzywa sie znak nowej linii, jesli chodzi o HTMLowy tag
to lamanie wiersza.
25 mins

agree  Natalie: Znak podzialu wiersza
39 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podzial wiersza


Explanation:
wedlug slownika EN>PL Microsoftu

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 162