KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

compliance link

Polish translation: łącze do szkolenia z zakresu zgodności z przepisami


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:compliance link
Polish translation:łącze do szkolenia z zakresu zgodności z przepisami
Entered by: Maciek Drobka

09:40 Jun 27, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: compliance link
Kontekst skromny: Click on the compliance training link (located in the “common actions” box on the XXX homepage) in order to access the training program. A googlowanie daje niespójne wyniki...
Jakub Szacki
Poland
łącze szkolenia dotyczącego/z zakresu zgodności z przepisami
Explanation:
Chyba o to chodzi.

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2007-06-27 09:43:21 GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiście można kwieciściej 'łącze (prowadzące) do...' :o)
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dzieki. Chwilowe (?) zaćmienie mnie najwyraźniej dopadło. JS
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1łącze szkolenia dotyczącego/z zakresu zgodności z przepisami
Maciek Drobka
4łącze do programu szkolenia z zakresu zgodności
Jerzy Matwiejczuk
3łącze do szkolenia związanego ze zgodnością z zasadami
Piotr Domanski


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
compliance training link
łącze szkolenia dotyczącego/z zakresu zgodności z przepisami


Explanation:
Chyba o to chodzi.

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2007-06-27 09:43:21 GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiście można kwieciściej 'łącze (prowadzące) do...' :o)

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 237
Grading comment
Dzieki. Chwilowe (?) zaćmienie mnie najwyraźniej dopadło. JS

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
2 days12 hrs
  -> dziękuję!

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
łącze do szkolenia związanego ze zgodnością z zasadami


Explanation:
Chodzi o całość 'compliance training', czyli szkolenie dotyczące działania zgodnego z prawem i uregulowaniami wewnętrznymi danej instytucji - trudno mi znaleźć krótsze tłumaczenie, a z tak krótkim kontekstem to prawie niemożliwe

Piotr Domanski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
łącze do programu szkolenia z zakresu zgodności


Explanation:
Sądzę, że, podobnie jak "compliance" (używane zresztą bez zahamowań w polskich tekstach), "zgodność" może funkcjonować jako pełnoprawny skrót myślowy, bez dodatkowych rozszerzeń

Jerzy Matwiejczuk
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 159