KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

keystroke logger

Polish translation: rejestrator naciśnięć klawiszy


10:15 Jan 21, 2003
English to Polish translations [PRO]
Computers (general) / computers
English term or phrase: keystroke logger
Use click-to-enter window to thwart keystroke loggers and common viruses.
ZUZA
United Kingdom
Polish translation:rejestrator naciśnięć klawiszy
Explanation:
program używany przez hackerów do kradzieży haseł

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-22 04:11:34 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Spieszę także wyjaśnić, iż programy typu
KeyLogger służą do rejestracji wciśniętych klawiszy na klawiaturze\"
[http://www.pckurier.pl/archiwum/art0.asp?ID=5202]

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-22 04:20:48 (GMT)
--------------------------------------------------

\"monitorować uderzenie klawiszy użytkowników (Key Logger)\"
[http://www.antywirusy.pl/warning_arch.php?id_war=55,15]

\"jedną z tych warstw może być podstępnie zainstalowany program do skrytego archiwizowania wszystkich wciskanych klawiszy (key logger). \"
[http://www.networld.pl/artykuly/9927_7.html]
Selected response from:

leff
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1oprogramowanie szpiegowskie
bartek
4 +1rejestrator naciśnięć klawiszy
leff


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rejestrator naciśnięć klawiszy


Explanation:
program używany przez hackerów do kradzieży haseł

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-22 04:11:34 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Spieszę także wyjaśnić, iż programy typu
KeyLogger służą do rejestracji wciśniętych klawiszy na klawiaturze\"
[http://www.pckurier.pl/archiwum/art0.asp?ID=5202]

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-22 04:20:48 (GMT)
--------------------------------------------------

\"monitorować uderzenie klawiszy użytkowników (Key Logger)\"
[http://www.antywirusy.pl/warning_arch.php?id_war=55,15]

\"jedną z tych warstw może być podstępnie zainstalowany program do skrytego archiwizowania wszystkich wciskanych klawiszy (key logger). \"
[http://www.networld.pl/artykuly/9927_7.html]

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Niedbala
1 day 1 hr

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
oprogramowanie szpiegowskie


Explanation:
Anti-keylogger™ ™ to PIERWSZY w świecie produkt pozwalający na ochronę przed programami szpiegującymi wciskane na komputerze klawisze.

Chroni zarówno przed znanymi, jak i NIEZNANYMI programami monitorującymi, ponieważ działa na innych zasadach niż typowe programy antywirusowe.

Program powstał jako rezultat zakrojonych badań matematycznych i modelowania zachowań komputerów w czasie obecności na nich programów szpiegowskich.

http://www.bedwa.pl/softsecurity/products/antikeys.html

. Who's Watching Me ("WWM") scans a user's computer system for snoopers, sometimes referred to as spyware, keyloggers, keystroke recorders and/or activity monitors (see above).
http://trapware.com/testimonials.html



bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 108

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll
6 hrs
  -> Dzięki :-)

neutral  leff: Po pierwze, właściwsze byłoby nazwenie tego 'oprogramowanie szpiegującym', a po drugie jest to określenie zbyt ogólne, bo obejmuje też inne programy śledzące działania użytkownika czy zawartość jego dysków.
17 hrs