KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

screenshot

Polish translation: zrzut ekranowy


11:48 Jun 25, 2004
English to Polish translations [PRO]
Computers (general)
English term or phrase: screenshot
What are possible ways of translating this term in Polish?
suslik
United States
Polish translation:zrzut ekranowy
Explanation:
prop.
Selected response from:

amat
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6zrzut z ekranusobaga
4 +1zrzut ekranowy
bartek
3 +1zrzut ekranowyamat


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zrzut ekranowy


Explanation:
prop.

amat
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Szymon Cegielka
29 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zrzut ekranowy


Explanation:
b

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 108

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter: spotkalem tez stosowane zrzutka, co mnie osobiscie smieszy, bo dawniej dotyczylo glownie srodkow finansowych
26 mins

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
zrzut z ekranu


Explanation:
na 15 lat posługiwania się komputerem takiego określenia używam, jak muszę koniecznie po polsku, normalnie nie tłumaczę i pozostawiam w oryginale ewentualnie spolszczając odmianę (screenshot'a itp) Określenia wymiennie używane zwłaszcza w tematyce gier komputerowych (guru w tej materii mój 10 letni syn :) ) Pozdrawiam

sobaga
Ireland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Niedbala: Ewentualnie: "zrzut ekranu"
3 mins
  -> bardzo dziękuję

agree  Romuald Pawlikowski: j.w.
4 mins
  -> bardzo dziękuję

agree  leff
25 mins
  -> bardzo dziękuję

agree  Agata Piskorska
30 mins
  -> bardzo dziękuję

agree  Himawari: zaprzyjazniony informatyk mnie kiedys oswiecal, ze to jest "zrzut ekranu".
31 mins
  -> bardzo dziękuję

agree  robif: zgadzam się, ja też znam termin 'zrzut ekranu'
2 hrs
  -> bardzo dziękuję