KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

consumed/provided webservice

Polish translation: wykorzystane /dostarczone usługi


08:17 Dec 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: consumed/provided webservice
Jak to sie ladnie zwie?
MateuszJ
Polish translation:wykorzystane /dostarczone usługi
Explanation:
... Użytkownicy Serwisu zobowi±zani s± do uregulowania należno¶ci za wykorzystane
usługi. Pełen cennik usług znajduje się w zakładce REKLAMA ...
www.twojeuslugi.pl/?go=rejestracja

. informatyzację oraz ponoszenie odpowiedzialno¶ci za poprawne funkcjonowanie systemu, -
Dokonywanie płatno¶ci jedynie za dostarczone usługi, ktróe mog± ...
www.piit.org.pl/piit/index.jsp?place=Lead05& news_cat_id=6&news_id=203&layout=1b&page=text

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2004-12-03 08:36:00 GMT)
--------------------------------------------------

oczywi¶cie sieciowe / internetowe
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wykorzystane /dostarczone usługi
bartek
4otrzymane/zrealizowane usługi sieciowe
Adam Lankamer


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
otrzymane/zrealizowane usługi sieciowe


Explanation:
IMHO; bez szerszego kontekstu nic mi się więcej nie nasuwa

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 95

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wykorzystane /dostarczone usługi


Explanation:
... Użytkownicy Serwisu zobowi±zani s± do uregulowania należno¶ci za wykorzystane
usługi. Pełen cennik usług znajduje się w zakładce REKLAMA ...
www.twojeuslugi.pl/?go=rejestracja

. informatyzację oraz ponoszenie odpowiedzialno¶ci za poprawne funkcjonowanie systemu, -
Dokonywanie płatno¶ci jedynie za dostarczone usługi, ktróe mog± ...
www.piit.org.pl/piit/index.jsp?place=Lead05& news_cat_id=6&news_id=203&layout=1b&page=text

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2004-12-03 08:36:00 GMT)
--------------------------------------------------

oczywi¶cie sieciowe / internetowe

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 108
Grading comment
Dzięki.