Defaulting to

Polish translation: przejście na ustawienia domyślne

English term or phrase:Defaulting to
Polish translation:przejście na ustawienia domyślne
Entered by: Evonymus (Ewa Kazmierczak)

11:16 Nov 18, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: Defaulting to
komunikaty w oprogramownaiu:
Defaulting to Planned Start date
Defaulting to Planned Arrival date etc
Jaki jest fachowy termin na to?
Evonymus (Ewa Kazmierczak)
Poland
przejście na ustawienia domyślne
Explanation:
przechodzenie na domyślną datę Planowanego startu (rozpoczęcia)
Selected response from:

stake
Poland
Grading comment
dziękuję za obydwie odpowiedzi :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ustawiony domyślnie (wyjściowo)
Tomasz Chyrzyński
3przejście na ustawienia domyślne
stake


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
defaulting to
przejście na ustawienia domyślne


Explanation:
przechodzenie na domyślną datę Planowanego startu (rozpoczęcia)

stake
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję za obydwie odpowiedzi :)

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
defaulting to
ustawiony domyślnie (wyjściowo)


Explanation:
ustawiony domyślnie do daty Planowanego Startu (Planned Start)

chodzi po prostu o konfigurację domyślną (często początkową)
a moze po prostu:
domyślna data Planowanego Startu
domyślna data Planowanego Przybycia

Tomasz Chyrzyński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alex Pszczola
4 hrs