to tidy up

Polish translation: porządkować zasoby

English term or phrase:to tidy up
Polish translation:porządkować zasoby
Entered by: Aleksandra Brewer

08:06 Nov 26, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / Drivers
English term or phrase: to tidy up
Cale zdanie brzmi "The driver is currently tidying up before closing". Rozumiem je (a przynajmniej tak mi sie wydaje), ale nie wiem, jak to mozna oddac po polsku.
Aleksandra Brewer
New Zealand
porządkować zasoby
Explanation:
jakość tak bym powiedział (nie znając szerszego kontekstu)

sterownik porządkuje zasoby sytemu....

Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Genialne w swej prostocie :-) Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sprzątać, robić porządek
polsKArina
3 +1porządkować zasoby
Marek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
porządkować zasoby


Explanation:
jakość tak bym powiedział (nie znając szerszego kontekstu)

sterownik porządkuje zasoby sytemu....



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57
Grading comment
Genialne w swej prostocie :-) Dzieki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcin Wierzbicki
5 hrs
  -> dzięki

1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sprzątać, robić porządek


Explanation:
Ze słownika idiomów i zwrotów.
..obecnie robi porządek przed..

Example sentence(s):
  • Kasia robi porządek sklepu przed zamknięciem.
polsKArina
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish