KudoZ home » English to Polish » Computers: Software

modified rational method

Polish translation: Zmodyfikowana Metoda Racjonalna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:modified rational method
Polish translation:Zmodyfikowana Metoda Racjonalna
Entered by: Serenadele

18:48 Nov 5, 2013
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / modified rational method
English term or phrase: modified rational method
Tekst z dziedziny projektowania dróg/mostów/zbiorników wodnych
pojawia się termin rational method i modified rational method. To metody obliczania przepływu wody
Opis tu:
http://njscdea.ncdea.org/The Modified Rational Method.pdf
Iwona Hulewicz
Zmodyfikowana Metoda Racjonalna
Explanation:
Zmodyfikowana Metoda Racjonalna

--------------------------------------------------
Note added at   50 min (2013-11-05 19:39:05 GMT)
--------------------------------------------------

http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.baztec...
Selected response from:

Serenadele
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Zmodyfikowana Metoda RacjonalnaSerenadele
3zmodyfikowana metoda hydrologicznaSerenadele


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zmodyfikowana metoda hydrologiczna


Explanation:
zmodyfikowana metoda hydrologiczna

Serenadele
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Zmodyfikowana Metoda Racjonalna


Explanation:
Zmodyfikowana Metoda Racjonalna

--------------------------------------------------
Note added at   50 min (2013-11-05 19:39:05 GMT)
--------------------------------------------------

http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.baztec...

Serenadele
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dimitar Dimitrov: IMO, według mnie. || W Polsce zawsze byłem Dymitr Dymitrow, tak też stoi we wszystkich moich dokumentach tamże wydanych. Może więc być po prostu "Dymitr" (lub "Dymitrze"). :-)
8 mins
  -> Dziękuję Dymitrze :) I jeszcze do tego imię prawie jak nazwisko ;) Jakie znaczenie niesie nazwisko Dymitrow?

agree  xxxGeorge BuLah: się zgadza po przeprowadzeniu risercza :). PS. IMO "DimiTArze" :)
14 hrs
  -> Pytałam się :-) Dymitrze :) moja pierwsza odezwa brzmiała Dimitarze również :) Dziękuję :-)