KudoZ home » English to Polish » Computers: Systems, Networks

Embedded viewer

Polish translation: wbudowana przeglądarka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Embedded viewer
Polish translation:wbudowana przeglądarka
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

21:39 Dec 12, 2016
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks / strony www
English term or phrase: Embedded viewer
"You may embed content on a website, blog or social media platform using embedded viewer"

W zasadach użytkowania strony internetowej. Wiem, że embedding (embeding) bywa spolszczany, ale co to jest ten embedded viewer? Pomocy
Cristinka
wbudowana przeglądarka
Explanation:
Na przykład
Embedded audit module
POLISH:Wbudowane moduły audytu
http://www.isaca.org/About-ISACA/History/Documents/ISACA-Glo...

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2016-12-12 22:11:38 GMT)
--------------------------------------------------

cccccccc
System wbudowany (ang. embedded system) – system komputerowy specjalnego przeznaczenia, który staje się integralną częścią obsługiwanego przez niego sprzętu komputerowego (hardware)
https://pl.wikipedia.org/wiki/System_wbudowany
cccccccc
Komputer wbudowany (angielskie embedded computer), specjalizowany komputer (zazwyczaj jednoukładowy), wykonujący program zapisany na stałe w
http://portalwiedzy.onet.pl/91212,,,,komputer_wbudowany,hasl...
ccccccccccccccccccc

Podstawowe pojęcia: System wbudowany (embedded), system mikroprocesorowy, mikrokontroler System On a Chip (SOC) Układ sterowania
http://docslide.pl/documents/podstawowe-pojecia-system-wbudo...
ccccccccccccccccccccccc
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2wbudowana przeglądarka
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3 +1osadzona przeglądarka
Michal Czarniecki


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
embedded viewer
osadzona przeglądarka


Explanation:
propozycja

Michal Czarniecki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Mozdyniewicz
37 mins
  -> thx

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
embedded viewer
wbudowana przeglądarka


Explanation:
Na przykład
Embedded audit module
POLISH:Wbudowane moduły audytu
http://www.isaca.org/About-ISACA/History/Documents/ISACA-Glo...

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2016-12-12 22:11:38 GMT)
--------------------------------------------------

cccccccc
System wbudowany (ang. embedded system) – system komputerowy specjalnego przeznaczenia, który staje się integralną częścią obsługiwanego przez niego sprzętu komputerowego (hardware)
https://pl.wikipedia.org/wiki/System_wbudowany
cccccccc
Komputer wbudowany (angielskie embedded computer), specjalizowany komputer (zazwyczaj jednoukładowy), wykonujący program zapisany na stałe w
http://portalwiedzy.onet.pl/91212,,,,komputer_wbudowany,hasl...
ccccccccccccccccccc

Podstawowe pojęcia: System wbudowany (embedded), system mikroprocesorowy, mikrokontroler System On a Chip (SOC) Układ sterowania
http://docslide.pl/documents/podstawowe-pojecia-system-wbudo...
ccccccccccccccccccccccc

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 51
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wojciech Szczerek
13 hrs
  -> Dziękuję Wojciechu.

agree  M.A.B.
1 day 23 hrs
  -> Dziękuję M. A. B. Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnej nocy.