KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

multiple stairwells

Polish translation: wiele klatek schodowych


22:01 Oct 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / federal agency name
English term or phrase: multiple stairwells
Make sure stairwells include floor identification and that multiple stairwells are clearly identified by reference to a directional base (e.g., northwest vs southeast; front vs rear).

Nie potrafię wyobrazić sobie za bardzo tych multiple stairwells i co za tym idzie tego odniesienia do directional base. Czy ktoś już chodził po takich schodach??:) Nie wiem też na ile to ma znaczenie, że to jest stairwell (szyb klatki schodowej) a nie staircase (klatka schodowa)
Ania22
Polish translation:wiele klatek schodowych
Explanation:
Po prostu. I mają być identyfikowane na podstawie kierunku, a nie np. numeru.
Zaś co do tego 'stairwell' to albo jest to prawdopodobnie skrót myślowy, bo ostatecznie zarówno fizyczne rozmieszczenie tych klatek, jak i oznakowanie pięter należą do szybu klatki. Schody są jedynie wypełnieniem tego szybu ;-)
Selected response from:

leff
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2wiele klatek schodowych
leff
1rozwidlone klatki schodowe
_Slawomir_


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
rozwidlone klatki schodowe


Explanation:
"Stairwell" to również klatka schodowa, a "multiple" moze oznaczać np. rozwidlenie takiej klatki w różnych kierunkach, czyli po wej¶ciu po schodach można się udać w różnych kierunkach

_Slawomir_
United Kingdom
Native speaker of: Polish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
wiele klatek schodowych


Explanation:
Po prostu. I mają być identyfikowane na podstawie kierunku, a nie np. numeru.
Zaś co do tego 'stairwell' to albo jest to prawdopodobnie skrót myślowy, bo ostatecznie zarówno fizyczne rozmieszczenie tych klatek, jak i oznakowanie pięter należą do szybu klatki. Schody są jedynie wypełnieniem tego szybu ;-)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 99
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Barbara Gadomska
9 hrs

agree  A.G.
1 day 19 hrs