KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

stormproof

Polish translation: przeciwburzowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stormproof
Polish translation:przeciwburzowe
Entered by: cquest

06:53 Oct 24, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Housebuilding
English term or phrase: stormproof
Windows with stormproof sections.

I tyle.
A po naszemu?
cquest
przeciwburzowe
Explanation:
chyba nie ma wdawac sie w rozroznianie cyklonow od huraganow, tudziez innych zjawisk pogodowo-kataklizmowych

Pomiędzy pełnym oczekiwania oglądaniem meteorologicznego kanału telewizyjnego,
wstawianiem przeciwburzowych okiennic i wynoszeniem wszystkich naszych ...
www.alexmaxband.za.pl/dziennik13.html -

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 1 hr 53 mins (2005-10-25 08:46:32 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

skrzydła przeciwburzowe
Selected response from:

bartek
Grading comment
ale jak to połączyć z sections?
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3przeciwburzowe
bartek
4odporne na burze
Teresa Goscinska


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odporne na burze


Explanation:
sekcje odporne na burze
wytrzymale na sztorm


COS w tym rodzaje

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 57 mins (2005-10-24 08:50:33 GMT)
--------------------------------------------------

sztormo-odporne

PC Projekt :: Zobacz temat - wiadukt potwornych rozmiarow :)Muszą też oanować "anty zdeżeniowe" i sztormo odporne filary... Pozatym (za dobry Z gegry Nie jestem) wydaje mi się że jest to dłuższa odleglość. ...
pcprojekt.pl/forum/viewtopic.php?p=51799& sid=79e3ef737b4f67368c9f5342c41eea3e - 75k - Supplemental Result - Cached - Similar pages





Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
przeciwburzowe


Explanation:
chyba nie ma wdawac sie w rozroznianie cyklonow od huraganow, tudziez innych zjawisk pogodowo-kataklizmowych

Pomiędzy pełnym oczekiwania oglądaniem meteorologicznego kanału telewizyjnego,
wstawianiem przeciwburzowych okiennic i wynoszeniem wszystkich naszych ...
www.alexmaxband.za.pl/dziennik13.html -

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 1 hr 53 mins (2005-10-25 08:46:32 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

skrzydła przeciwburzowe

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1382
Grading comment
ale jak to połączyć z sections?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll
35 mins

agree  leff
42 mins

agree  Agnieszka Zmuda
3 hrs