KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

Emptying tank suction line

Polish translation: rurociąg (przewód ssawny) do opróżniania zbiornika


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Emptying tank suction line
Polish translation:rurociąg (przewód ssawny) do opróżniania zbiornika
Entered by: LukaszPL

17:15 Dec 14, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: Emptying tank suction line
I'm sorry, that's all I have...
LukaszPL
Poland
rurociąg (przewód ssawny) do opróżniania zbiornika
Explanation:
Zbiornik stacji, przewód ssawny, 5-metrowy ... Przewód ssawny MEDO II. Do pomp
dozujących typu MEDO MR/FR/AR, długość 385 mm. Posiada atest PZH. ...
www.bwt.pl/uzdatnianie/urzadzenia/ _pdf/układy%20dozujące.pdf -
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
dzieki, dokładnie o to chodzilo!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1rurociąg (przewód ssawny) do opróżniania zbiornika
Maciej Andrzejczak
4opróznianie przewodu ssącego zbiornikarobwoj


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
emptying tank suction line
opróznianie przewodu ssącego zbiornika


Explanation:
możliwe jest inne tłumaczenie przy założeniu, że autor nie bardzo "kuma" angielski

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 301

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
emptying tank suction line
rurociąg (przewód ssawny) do opróżniania zbiornika


Explanation:
Zbiornik stacji, przewód ssawny, 5-metrowy ... Przewód ssawny MEDO II. Do pomp
dozujących typu MEDO MR/FR/AR, długość 385 mm. Posiada atest PZH. ...
www.bwt.pl/uzdatnianie/urzadzenia/ _pdf/układy%20dozujące.pdf -

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 81
Grading comment
dzieki, dokładnie o to chodzilo!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mrall
30 mins