KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

architectural execution drawings

Polish translation: rysunki wykonawcze architektury


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:architectural execution drawings
Polish translation:rysunki wykonawcze architektury
Entered by: Rafal Korycinski

20:28 Feb 8, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Construction contract
English term or phrase: architectural execution drawings
Stages of delivery of plans and specifications

- The Lessor is responsible for the preparation of the ***architectural execution drawings*** for the Premises within the scope of the Fit Out described in Attachment 2.

- The ***architectural execution drawings*** will be prepared in cooperation with the Lessee.

- Any ***architectural drawings*** exceeding this scope will be prepared by the Tenant or its contractors at the Tenant’s cost.

Dokument jest to załącznik do kontraktu wynajmu powierzchni biurowej/użytkowej w budynku, który dopiero powstaje. Załącznik dotyczy prac wykończeniowych (fit out)

Napisałbym "rysunki wykonawcze", ale mnie to "architectural" niepokoi.
Rafal Korycinski
Poland
rysunki wykonawcze architektury
Explanation:
tak i tylko tak
Selected response from:

Grzegorz Kurek
Poland
Grading comment
Dziękuję. Tak poszło.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5rysunki wykonawcze architektury
Grzegorz Kurek
4rysunki wykonawcze / projekty architektoniczne
bartek
4Rysunki dotyczące wykończenia architektonicznego
Marian Krzymiński
4architektoniczne rysunki wykonawcze
SlawekW
3architektoniczne rysunki wykonawczerobwoj


Discussion entries: 10





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
architektoniczne rysunki wykonawcze


Explanation:
http://tinyurl.com/yo744w

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 58

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
architektoniczne rysunki wykonawcze


Explanation:
kalka ale chyba bezpieczna

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 301

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Rysunki dotyczące wykończenia architektonicznego


Explanation:
rysunki wykonawcze = workshop drawings

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 580

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rysunki wykonawcze / projekty architektoniczne


Explanation:
i stawiam na to drugie - takie cudo jak podałeś nei istnieje

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2007-02-08 20:50:25 GMT)
--------------------------------------------------

no to
rysunki wykonawcze wnętrz
http://tinyurl.com/25ctae

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2007-02-08 20:51:50 GMT)
--------------------------------------------------

Rafale, zauważ - on jest prawnikiem :) Wiesz, co ciocia Zosia mogłaby z tego zrobić? :)
Prawnik nie musi się znać na robocie architekta wnętrz


--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2007-02-08 20:52:53 GMT)
--------------------------------------------------

rysunki wykonawcze urządzenia / wykończenia wnętrz

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1382
Notes to answerer
Asker: No jak nie, jak tak? Istnieje, bo mam w kontrakcie popełnionym przez nativa-prawnika?


33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
rysunki wykonawcze architektury


Explanation:
tak i tylko tak

Grzegorz Kurek
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 76
Grading comment
Dziękuję. Tak poszło.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  SlawekW: jaką widzisz różnicę między "architektonicznymi (..)", a twoją propozycją? takie trochę na siłę rewording...
34 mins
  -> nie na siłę tylko w praktyce tak się mówi, chodzi mi wyłącznie o "formę użytkową"