KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

hade hold

Polish translation: punkt oparcia sie o drabinę


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hade hold
Polish translation:punkt oparcia sie o drabinę
Entered by: Marian Krzymiński

11:39 Mar 4, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Ladders
English term or phrase: hade hold
Instrukcje bezpiecznego korzystania z drabin:

"That you do not climb a ladder to a point where your hade hold is less than waist high."

Hade kojarzy mi się tylko z geologią i oznacza kąt nachylenia uskoku, ale jak to ugryźć tutaj?
Sylwia Lewinska
Poland
punkt oparcia sie o drabinę
Explanation:
Jesli wspinasz się na koniec drabiny to tak wysoko tylko żeby Twój punkt oparcia o nią nie był poniżej talii bo fikniesz kozła.
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1punkt oparcia sie o drabinę
Marian Krzymiński
4 +1punkt oparcia (górnej części) drabiny
bartek


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
punkt oparcia (górnej części) drabiny


Explanation:
o to biega
taki punkt nie może być poniżej talii stojącego na drabinie

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1382

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  allp
1 hr

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
punkt oparcia sie o drabinę


Explanation:
Jesli wspinasz się na koniec drabiny to tak wysoko tylko żeby Twój punkt oparcia o nią nie był poniżej talii bo fikniesz kozła.


Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 580
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Korycinski
9 hrs
  -> uff, już myslałem, że nikt tego nie rozumie,dzięki;o)