KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

External works - Civil

Polish translation: zewnętrzne prace budowlane


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:external civil works
Polish translation:zewnętrzne prace budowlane
Entered by: Janina Nowrot

22:00 Jan 9, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: External works - Civil
External works - Civil
Janina Nowrot
zewnętrzne prace budowlane
Explanation:
Może tak.

http://tinyurl.com/29hpom
http://tinyurl.com/yswwlh
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Roboty Zewnętrzne - Drogownictwo, Kolejnictwo, Mosty, Rurociągi.PiotrTymoszuk
3 -1zewnętrzne prace budowlanePolangmar
3 -1prace zewnetrzne - cywilne
Edyta Sawin


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
external works - civil
prace zewnetrzne - cywilne


Explanation:
wierzchniowe/zagraniczne
without context this could be anyone's guess:)

Edyta Sawin
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  PiotrTymoszuk: NIestety tą bzdurą ktoś znowu będzie firmował Wielki Przetarg i znowu nic ;)
290 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
zewnętrzne prace budowlane


Explanation:
Może tak.

http://tinyurl.com/29hpom
http://tinyurl.com/yswwlh

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1470
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  PiotrTymoszuk: NIestety tą bzdurą ktoś znowu będzie firmował Wielki Przetarg i znowu nic ;)
290 days
  -> Żebyśmy tak znali kontekst - może to pisał jakiś nienatywny i o to mu chodziło - zobacz, jaki termin źródłowy został wpisany do glosariusza...

257 days   confidence: Answerer confidence 5/5
external works - civil
Roboty Zewnętrzne - Drogownictwo, Kolejnictwo, Mosty, Rurociągi.


Explanation:
External to oczywiście prosta sprawa...
"Civil Works" to prace związane z inwestycjami o wielkim znaczeniu dla Państwa - Drogi i Mosty, Kolej, Rurociągi wody pitnej i Kanalizacja etc.-

PiotrTymoszuk
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4