KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

pull station

Polish translation: włącznik alarmu / przycisk uruchamiający alarm


19:32 Oct 20, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Construction
English term or phrase: pull station
Building fire alarm system with one pull station at each exit stair and ceiling mounted plenum smoke detectors for protection of Base Building
Pawel Bartoszewicz
Polish translation:włącznik alarmu / przycisk uruchamiający alarm
Explanation:
może po prostu tak?
obrazek do obejrzenia na stronie:
http://www.salkeiz.k12.or.us/district/risk/safety/sld012.htm
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Do tlumaczenia wpisalem: reczny wlacznik alarmowy - czyli kompilacje wszystkich odpowiedzi. Dziekuje wszystkim, PB.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1(ręczny) ostrzegacz pożarowy / alarm pożarowy
bartek
5przełącznik pociągany
leff
4włącznik alarmu / przycisk uruchamiający alarm
lim0nka


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(ręczny) ostrzegacz pożarowy / alarm pożarowy


Explanation:
są to te czerwone puszki.
Szczegóły pod
http://www.astral.com.pl/cenniki/hurt/c_pozar.htm
http://www.gib.org.pl/sdc/poradnik/alarm7.php

http://www.google.com.pl/search?q=cache:Mf_Z0siWD0IC:www.opt...
22pull+station&hl=pl&ie=UTF-8

Do obejrzenia

http://images.google.com.pl/images?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF...

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1382

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  big_fish: jak najbardziej por. http://www.polon-alfa.pl/produkty/index_prod.html i http://www.honeywell.com.pl/pdf/automatyka_budynkow/systemy_...
762 days

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
włącznik alarmu / przycisk uruchamiający alarm


Explanation:
może po prostu tak?
obrazek do obejrzenia na stronie:
http://www.salkeiz.k12.or.us/district/risk/safety/sld012.htm

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Do tlumaczenia wpisalem: reczny wlacznik alarmowy - czyli kompilacje wszystkich odpowiedzi. Dziekuje wszystkim, PB.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
przełącznik pociągany


Explanation:
już było i pod podanym linkiem znajduje się pełne wyjaśnienie


    Reference: http://www.proz.com/?sp=h&id=140564
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 99