KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

drops and sprinkler heads

Polish translation: zraszacze i tryskacze


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:drops and sprinkler heads
Polish translation:zraszacze i tryskacze
Entered by: Piotr Kurek

19:38 Oct 20, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Construction
English term or phrase: drops and sprinkler heads
Fire protection, including branch piping, drops and sprinkler heads, and fire alarm signal devices within the tenant area
Pawel Bartoszewicz
zraszacze i tryskacze
Explanation:
propozycja
pwk

Instalacji ga¶niczych: tryskaczowych, zraszaczowych w oparciu o normy i wymogi zachodnich towarzystw ubezpieczeniowych: VdS,DIN,UL,FM, NFPA oraz LPC,

http://www.budmax-montaz.com.pl/
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
Dziekuje bardzo! BP
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2zraszacze i tryskaczePiotr Kurek
4glowice kropiace i spryskujace
Teresa Goscinska
3główki skraplaczy i spryskiwaczy
lim0nka


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
główki skraplaczy i spryskiwaczy


Explanation:
zakładam, że chodzi o to, co wystaje spod sufitu i pod wpływem ciepła uruchamia spryskiwacze

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-20 19:53:09 (GMT)
--------------------------------------------------

powyższe za słownikiem naukowo-technicznym

na stronie firmy proponującej zakładanie takich urządzeń znalazłam też: zraszacze i tryskacze

http://www.kemiko.com.pl/frame.htm

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
zraszacze i tryskacze


Explanation:
propozycja
pwk

Instalacji ga¶niczych: tryskaczowych, zraszaczowych w oparciu o normy i wymogi zachodnich towarzystw ubezpieczeniowych: VdS,DIN,UL,FM, NFPA oraz LPC,

http://www.budmax-montaz.com.pl/


Piotr Kurek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuje bardzo! BP

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
4 hrs
  -> dziękuję

agree  amat
8 hrs
  -> dziękuję

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
glowice kropiace i spryskujace


Explanation:
tg

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4