KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

anti downdraft cap

Polish translation: nasada na komin zapobiegająca ciągowi wstecznemu


19:19 Dec 14, 2010
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: anti downdraft cap
Taka przykrywka na kominie, żeby nie zawiewało dymu z powrotem. Coś takiego jak tutaj: http://www.chimneycapsource.com/
Jak to się po polsku nazywa?
Joanna Rączka
Poland
Polish translation:nasada na komin zapobiegająca ciągowi wstecznemu
Explanation:
Lub po prostu nasada na komin - występują różne rodzaje, i mają na celu zapobieganie występowaniu zjawiska ciągu wstecznego.
Selected response from:

m_frodyma
Poland
Grading comment
Dziękuję - tak zastosowałam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nasada na komin zapobiegająca ciągowi wstecznemum_frodyma
3wywietrzakwronka


Discussion entries: 1





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wywietrzak


Explanation:
tak naprawdę to trochę problem z tym linkiem. pod hasłem Anti - Downdraft Chimney Caps jest tam kilka różnych nasad kominowych: na zdjęciach drugi z kolei jest wywietrzak cylindryczny, a trzeci turbowent.
generalnie jednak myślę, że nie będzie błędem użycie ogólnego sformułowania "wywietrzak"

wronka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 96

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nasada na komin zapobiegająca ciągowi wstecznemu


Explanation:
Lub po prostu nasada na komin - występują różne rodzaje, i mają na celu zapobieganie występowaniu zjawiska ciągu wstecznego.


    Reference: http://www.wentylacja.org.pl/wsteczny.htm
    Reference: http://ladnydom.pl/budowa/1,106573,6452367,Komin___zly_ciag_...
m_frodyma
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję - tak zastosowałam.