KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

plasterboard on dabs finish

Polish translation: płyta kartonowo-gipsowa klejona na placki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:plasterboard on dabs finish
Polish translation:płyta kartonowo-gipsowa klejona na placki
Entered by: yolach

14:06 Feb 18, 2012
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Wykończenie ścian
English term or phrase: plasterboard on dabs finish
Opis ścian wewnętrznych i działowych w budynku:
concrete block walls, plasterboard on dabs finish to 120 mm
Jakiś rodzaj tynku strukturalnego może?
yolach
płyta kartonowo-gipsowa klejona na placki
Explanation:
fachowo
Rozstaw pomiędzy rzędami placków wynosi 60 cm dla płyty 12,5 mm

--------------------------------------------------
Note added at   2 godz. (2012-02-18 16:40:57 GMT)
--------------------------------------------------

mocowana na placki
Selected response from:

IRA100
Grading comment
No i co ja bym bez Was zrobiła, Ludzie? Sama bym w życiu na to nie wpadła!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1płyta kartonowo-gipsowa klejona na plackiIRA100
4wykończenie: przyklejone płyty gipsowo-kartonowe
Hanna Burdon


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wykończenie: przyklejone płyty gipsowo-kartonowe


Explanation:
Bo tak.

Hanna Burdon
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
płyta kartonowo-gipsowa klejona na placki


Explanation:
fachowo
Rozstaw pomiędzy rzędami placków wynosi 60 cm dla płyty 12,5 mm

--------------------------------------------------
Note added at   2 godz. (2012-02-18 16:40:57 GMT)
--------------------------------------------------

mocowana na placki

IRA100
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 940
Grading comment
No i co ja bym bez Was zrobiła, Ludzie? Sama bym w życiu na to nie wpadła!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanna Burdon: Słusznie, tak jest bardziej precyzyjnie. :)
6 mins