KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

floor deafening and floor boards

Polish translation: wyciszenie podłogi i płyty podłogowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:floor deafening and floor boards
Polish translation:wyciszenie podłogi i płyty podłogowe
Entered by: Teresa Goscinska

09:53 Mar 7, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: floor deafening and floor boards
The cost estimate for the House is inclsive of temporary builders works associated with taking up and replacing floor boards, floor deafening..
akart
wyciszenie podłogi i płyty podłogowe
Explanation:
w slowniku figuruje deska, ale ja nie tlumaczylabym board jako deska.
Chodzi tu wg mnie o plyte podlogowa majaca szersze znaczenie niz deska.
Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
Dziekuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1wyciszenie podłogi i płyty podłogowe
Teresa Goscinska
4 +1wygłuszenie podłogi i deski podłogowe
bartek


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
wyciszenie podłogi i płyty podłogowe


Explanation:
w slowniku figuruje deska, ale ja nie tlumaczylabym board jako deska.
Chodzi tu wg mnie o plyte podlogowa majaca szersze znaczenie niz deska.

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold: Panele podłogowe
1 hr

neutral  bartek: Nie mogą być ani płyty, ani panele. Jest to restauracja starego budynku. Przodkowie nie używali ani płyt, ani paneli.
2 days18 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wygłuszenie podłogi i deski podłogowe


Explanation:
http://www.beetfoundation.com/words/d/deafening.html

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2004-03-07 10:08:48 GMT)
--------------------------------------------------

... wygłuszenia kroków. Q. Czy konieczne jest wygłuszenie podłogi kiedy będzie układana na wykładzinę dywanową. A. Paneli podłogowych ...
www.energotechnika.pl/pom-faq-tresc.asp

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 22 hrs 46 mins (2004-03-10 08:39:56 GMT)
--------------------------------------------------

Zostanę przy deskach, gdyż nie jest to nowa budowla. Niegdyś używano desek

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1382

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Malina9
1 day4 hrs