KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

pipe stack

Polish translation: ujście pionu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pipe stack
Polish translation:ujście pionu
Entered by: Marek Daroszewski (MrMarDar)

06:08 Jun 28, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: pipe stack
Z dalszego opisu wynika, ze beda to otwory (albo cos w tym stylu) na rury.

Avoid creating leaks when you’re cutting a pipe stack for a plumber. First, put down a 2 ft. x 2 ft. square of Grace Ice & Water Shield before you cut the hole in the roof. Drill the hole right through the Grace Ice & Water Shield and the plywood. When you’re ready to poke the pipe through the rubber pipe flange and fasten the flange to the roof deck, the Grace Ice & Water Shield patch will immediately seal the nail holes.”
Barbara Piela
odpowietrzenie pionu kanalizacji
Explanation:
na podstawie opisu (i wlasnych doswiadczen remontu dachu) mam wrazenie, ze chodzi o odpowietrzenie kanalizacji; piony kanalizacyjne musza byc odpowietrzane i zazwyczaj ujscie takiego pionu znajduje sie na dachy i zakonczone jest jakas ozdoba. W pokryciu dachu trzeba przewidzec i wykonac odpowiednie otwory. 'Plumber' podprowadzi tam odpowiednie rury, a dekarz zamontuje odpowietrzenie miedzy dachowkami, etc.

Ew. bez slowa "odpowietrzenie" (kazdy dekarz wie po co jest ujscie pionu kanalizacyjnego na dachu)

zgadzam sie z drugiej strony, ze 'przepusty' sa do prowadzenia wszelkiego rodzaju rur
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Biore "ujscie pionu"
Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2odpowietrzenie pionu kanalizacjiMarek Daroszewski (MrMarDar)
2przepusty rurowe
Tomasz Niedbala


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
przepusty rurowe


Explanation:
Wszelkiego rodzaju otwory, przejścia przez ścianki itp. często nazywane są przepustami


    Reference: http://www.ppoz-bhp.pl/PPOZ/ppoz_produkty/CP611A.htm
Tomasz Niedbala
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30

4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
odpowietrzenie pionu kanalizacji


Explanation:
na podstawie opisu (i wlasnych doswiadczen remontu dachu) mam wrazenie, ze chodzi o odpowietrzenie kanalizacji; piony kanalizacyjne musza byc odpowietrzane i zazwyczaj ujscie takiego pionu znajduje sie na dachy i zakonczone jest jakas ozdoba. W pokryciu dachu trzeba przewidzec i wykonac odpowiednie otwory. 'Plumber' podprowadzi tam odpowiednie rury, a dekarz zamontuje odpowietrzenie miedzy dachowkami, etc.

Ew. bez slowa "odpowietrzenie" (kazdy dekarz wie po co jest ujscie pionu kanalizacyjnego na dachu)

zgadzam sie z drugiej strony, ze 'przepusty' sa do prowadzenia wszelkiego rodzaju rur

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 185
Grading comment
Biore "ujscie pionu"
Dzieki!