KudoZ home » English to Polish » Cooking / Culinary

skin-on sheep carcas

Polish translation: tusza barania ze skórą


17:31 Nov 14, 2008
English to Polish translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: skin-on sheep carcas
bodaj coś o tuszach. przepraszam za brak większego kontekstu, ale znajomy zapytał o taki termin, a kontekstu nie podał...
Firebeard
Poland
Polish translation:tusza barania ze skórą
Explanation:
tak też może być

tabela kaloryczna
Indyk, mięso z piersi bez skóry 84
Indyk, mięso z podudzia ze skórą 142
Indyk, mięso z udśca ze skórą 131
Indyk, skrzydło 115
Indyk filet 109
Indyk ze skórą 159
Selected response from:

Jacek Podkanski
United Kingdom
Grading comment
dziękuję bardzo
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nieobdarta tusza baraniarikariannon
2 +1tusza barania ze skórą
Jacek Podkanski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nieobdarta tusza barania


Explanation:
lub niesprawiona.

Nie znam się na kulinariach do tego stopnia, ale taka opcja ma dla mnie sens.

rikariannon

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: ???
21 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
tusza barania ze skórą


Explanation:
tak też może być

tabela kaloryczna
Indyk, mięso z piersi bez skóry 84
Indyk, mięso z podudzia ze skórą 142
Indyk, mięso z udśca ze skórą 131
Indyk, skrzydło 115
Indyk filet 109
Indyk ze skórą 159


    Reference: http://www.dieta-odchudzanie.pl/tabela_kaloryczna.html
Jacek Podkanski
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
dziękuję bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: http://tinyurl.com/5h37bx
21 hrs