KudoZ home » English to Polish » Cosmetics, Beauty

beauty specialist diploma

Polish translation: dyplom kosmetyczki


13:23 Feb 23, 2006
English to Polish translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
English term or phrase: beauty specialist diploma
certyfikaty z dziedziny kosmetyki, niestety bez kontekstu
bejbe
Polish translation:dyplom kosmetyczki
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2006-02-23 13:35:04 GMT)
--------------------------------------------------

Manicure, modelowanie paznokci - Szereg certyfikatów FZNSP ...
Ukończenie modułu częściowego "manicure dla osób spoza branży kosmetycznej" lub dyplom kosmetyczki lub fryzjerki. do przeglądu przez wszystkie moduły do ...
www.europeanacademy.pl/kosmetik-modul5.html - 22k - Kopia - Podobne strony

Powiatowy Urząd Pracy
KOSMETYCZKA (DYPLOM KOSMETYCZKI) 20.SPRZEDAWCA (WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE) 21.KRAWCOWA TAPICERKI 22.KRAWCOWA (KRAWIECTWO LEKKIE ), ...
www.up.wadowice.pl/index.html?id=wiadomosci&nrwiad=29102&PH... - 31k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

kosmetyczki.net - serwis polskich kosmetyczek i kosmetologów
za dwa tygodnie planuje dostać dyplom kosmetyczki Wink (studium dzienne). Właśnie skonczyłam tez i rok Filologii rosyjskiej na Uniwersytecie Śląskim. ...
www.kosmetyczki.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&... - 78k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

Easy Tan zapewnia zdrowe i rozsądne opalanie
Dyplom kosmetyczki otrzymałam w roku 1984 w wyniku ukończenia szkoły średniej (Nya Elementars gymnasium) w Sztokholmie i od razu otworzyłam swój gabinet ...
www.uvasol.se/polish/hudterapeut.html - 6k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

Tygodnik Dzierżoniowski
... w zawodzie); Kosmetyczna (wykształcenie: średnie zawodowe - kierunkowe; uprawnienia dyplom kosmetyczki); Specjalista ds. handlu ...
www.to.dzierzoniowski.pl/2003/09/pup.htm - 11k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony
Selected response from:

makawa
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4dyplom kosmetyczkimakawa
4dyplom z kosmetyki
Pawel Michniak


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dyplom z kosmetyki


Explanation:
imho

Pawel Michniak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
dyplom kosmetyczki


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2006-02-23 13:35:04 GMT)
--------------------------------------------------

Manicure, modelowanie paznokci - Szereg certyfikatów FZNSP ...
Ukończenie modułu częściowego "manicure dla osób spoza branży kosmetycznej" lub dyplom kosmetyczki lub fryzjerki. do przeglądu przez wszystkie moduły do ...
www.europeanacademy.pl/kosmetik-modul5.html - 22k - Kopia - Podobne strony

Powiatowy Urząd Pracy
KOSMETYCZKA (DYPLOM KOSMETYCZKI) 20.SPRZEDAWCA (WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE) 21.KRAWCOWA TAPICERKI 22.KRAWCOWA (KRAWIECTWO LEKKIE ), ...
www.up.wadowice.pl/index.html?id=wiadomosci&nrwiad=29102&PH... - 31k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

kosmetyczki.net - serwis polskich kosmetyczek i kosmetologów
za dwa tygodnie planuje dostać dyplom kosmetyczki Wink (studium dzienne). Właśnie skonczyłam tez i rok Filologii rosyjskiej na Uniwersytecie Śląskim. ...
www.kosmetyczki.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&... - 78k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

Easy Tan zapewnia zdrowe i rozsądne opalanie
Dyplom kosmetyczki otrzymałam w roku 1984 w wyniku ukończenia szkoły średniej (Nya Elementars gymnasium) w Sztokholmie i od razu otworzyłam swój gabinet ...
www.uvasol.se/polish/hudterapeut.html - 6k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

Tygodnik Dzierżoniowski
... w zawodzie); Kosmetyczna (wykształcenie: średnie zawodowe - kierunkowe; uprawnienia dyplom kosmetyczki); Specjalista ds. handlu ...
www.to.dzierzoniowski.pl/2003/09/pup.htm - 11k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

makawa
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ewa Dacko: może też być np. "dyplom ukończenia studium kosmetycznego"
29 mins

agree  allp
2 hrs

agree  Jolanta Tuzel
2 hrs

agree  legato
7 hrs