KudoZ home » English to Polish » Economics

UK Plc

Polish translation: brytyjskie spółki akcyjne


07:30 Aug 28, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: UK Plc
Czy mogę prosić o rozwianie moich wątpliwości, czego dotyczy określenie 'UK Plc' w tym kontekście. Biorąc pod uwagę wartości liczbowe, raczej nie jednej organizacji pod taką nazwą, którą można znaleźć w guglu. Domyślam się, ale...

As per the CBI 2005 statistics, sickness absence costs **UK Plc** -over £12 billion and Employers-over £370 million a year.
Agnieszka Zmuda
Poland
Polish translation:brytyjskie spółki akcyjne
Explanation:
swoisty podmiot zbiorowy

tak jak UK Ltd
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dzięki, tak myślałam :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1brytyjskie spółki akcyjne
Adam Lankamer
4brytyjskie publiczne spółki akcyjnePolangmar


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
UK plc
brytyjskie spółki akcyjne


Explanation:
swoisty podmiot zbiorowy

tak jak UK Ltd

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 633
Grading comment
Dzięki, tak myślałam :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ano Nym: ano :)
12 mins

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
brytyjskie publiczne spółki akcyjne


Explanation:
Również według PWN Oxford. "Public limited company" (PLC, plc) nie odpowiada w pełni polskiej spółce akcyjnej.

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 229