KudoZ home » English to Polish » Economics

lieu day entitlement

Polish translation: ilość przysługujących dni do odbioru


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lieu day entitlement
Polish translation:ilość przysługujących dni do odbioru
Entered by: Tusia1

13:20 Aug 30, 2014
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / pay-related issues
English term or phrase: lieu day entitlement
Z angielskiego payslipa:
holiday entitlement: 0.00
Holiday left: 10.00
Rate per day: 107.06
Lieu day entitlement: 0.00
Lieu days left: 0.00
Tusia1
Poland
ilość przysługujących dni do odbioru
Explanation:
W pracy u mojej żony jest identyczna zasada - za nadgodziny nie jest wypłacana rekompensata pieniężna, w zamian za to pracownik może odebrać godziny/dni po uzgodnieniu z przełożonym.

Zerknij też tutaj http://www.businessdictionary.com/definition/lieu-days.html
Selected response from:

Piotr Żyra
Grading comment
Serdecznie dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3ilość przysługujących dni do odbioruPiotr Żyra
4ilość przysługujących zamiennych dni wolnychmike23


Discussion entries: 1





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
ilość przysługujących dni do odbioru


Explanation:
W pracy u mojej żony jest identyczna zasada - za nadgodziny nie jest wypłacana rekompensata pieniężna, w zamian za to pracownik może odebrać godziny/dni po uzgodnieniu z przełożonym.

Zerknij też tutaj http://www.businessdictionary.com/definition/lieu-days.html

Piotr Żyra
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Serdecznie dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll: Tylko trzeba dodać "za czas przepracowany". To za nic nie dają😄
4 mins
  -> A szkoda ;) Dzięki.

agree  Frank MacroJanus
6 mins
  -> Dziękuję

agree  xxxGeorge BuLah: niczego nie trzeba dodawać; tłem okoliczności jest umowa o pracę, która raczej nie przewiduje wynagrodzenia za siedzenie w zakładowej kantynie ;) ... tylko dlaczego-dni? W wierszu payslipa wartością są godziny -- w sensie - nie krytykuję, ale-dziwię się:)
4 hrs
  -> Tego akurat nie wiedziałem, dlatego podałem dni :) Dzięki.

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ilość przysługujących zamiennych dni wolnych


Explanation:
tak zdaje się to się nazywa w Pl

mike23
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92