KudoZ home » English to Polish » Economics

cash generation before financing

Polish translation: generowanie środków pieniężnych przed dofinansowaniem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cash generation before financing
Polish translation:generowanie środków pieniężnych przed dofinansowaniem
Entered by: Marek Daroszewski (MrMarDar)

09:21 Jul 1, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: cash generation before financing
Cash generation before financing of xxx PLN for 9M, resulting from strong EBITDA performance
Pawel Gieraszczenko
Poland
generowanie środków pieniężnych przed dofinansowaniem
Explanation:
kontekst?
ew. przychody środków pieniężnych równych (wypracowanie śr. pien. w wysokości) xxx zł, przed dofinansowaniem, za 9 miesięcy, dzieki ...
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4generowanie (strumieni) gotówki przez spłatą XXX na rzecz...
Maciej Andrzejczak
3generowanie środków pieniężnych przed dofinansowaniemMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
generowanie (strumieni) gotówki przez spłatą XXX na rzecz...


Explanation:
EBITDA - zysk przed odsetkami, opodatkowaniem i amortyzacją

ten financing tak tu widzę...

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 47

49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
generowanie środków pieniężnych przed dofinansowaniem


Explanation:
kontekst?
ew. przychody środków pieniężnych równych (wypracowanie śr. pien. w wysokości) xxx zł, przed dofinansowaniem, za 9 miesięcy, dzieki ...


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 145
Grading comment
Dzięki.